Sunday, 8 May 2011

yang indah itu tetap dalam ingatan

apa yang dalam ingatannya ni???apa yang aku maksudkan? sapa yang aku ingat???mak aku, bapak aku, adik aku, nenek aku??? x...x... mereka2 yang aku maksudkan adalah kawan-kawan MTM aku yang selama ni dah bersusah payah bersama aku...setahun aku bersama-sama mereka bermain-main, makan-makan, masak-masak, jalan-jalan, tengok-tengok, ngumpat-ngumpat, gossip-gossip, semuanya bermula apabila kami bergelar MTM...

pada tanggal 18 APRIL 2011 maka berakhirlah tanggungjawab aku sebagai MTM kebudayaan Kolej Kelima UPM....banyak pengalaman yang aku dah rasa bila bergelar MTM ni....ko nk rase ape??? kne pijak, kene tumbuk, kne maki, kene sepak...hahahahaha....semua tu bohong belaka....jangan percaya..tp kene kutuk tu kompom ada....sape pernah kutuk aku, sila buat tangan macam Usop Wilca tu.......ngeh3...aku x kesah kalau korang kutuk aku....janji hidup aku masih boleh diteruskan tanpa belas kasihan duit mak ayah korang...ayat lembut tapi sentap...maap....

Mira Malek.....dia ni antara manusia yang bergelar insan (bukan setan) yang paling aku sayang selain dari Thaleq Fatihah.....terlalu banyak suka duka yang dah aku lalui bersama mira...sebab pe??? sebab kiteorang ni satu sekretariat....dia tu pengerusi aku, ketua aku.....segala masalah berkenaan dengan sekretariat, kiteorang kongsi sama-sama...nangis sama-sama....gelak sama-sama...nyanyi sama-sama...jerit sama-sama....pokok pangkalnya kalau aku nk g mandi pun, dia nak ikut...hahahaha....*mira, gurau jer ye*
Terlalu banyak kenangan yang dah aku rasa bersama mira...kalau aku nangis sebab tekanan kerja, dia datang tenangkan aku. Kalau dia tertekan lak, aku buat tak tahu je..hahahaha...jahat tak aku??? sedih bila ingat semua, kan mira??? Boleh dikatakan dalam organisasi MTM tu, Mira adalah tempat aku bersandar. Dia sangat baik dan penyabar...sangat tabah melayan kerenah aku yang gila dan keras kepala. Semoga Allah balas segala jasa baik ko, mira...

Dari tahun satu lagi kitaorang dah bergabung dalam apa-apa event k5...1st gabungan kiteorang adalah pertandingan Malam Tunas Budaya (MTB) 2009/2010...time ni aku just act as penari yang baru belajar... mira lak as pemain percussion..hebat dia main wei....aku suka sangat dengar.
mira yang pakai baju putih tu...comel dia kan...suci je..haxhaxhax...
After that, kami terpaksa bergabung untuk dinner kolej dan PENITI yang kolej kelima jalankan....memang tak de orang len yang nak handle kebudayaan...hmmm....

ni time dinner kolej 2009/2010..sorry pakaian aku tak meletup cam mira..hahahaha

yang ni time PENITI 2010...nape pakai macam perempuan melayu terakhir ni? *entah*


then after kami join MTM lagi banyak masa kami bersama walaupun tak satu bilik tapi selalu je lepak bilik band...kat situ la tempat aku selalu melalak, melantak & buat ape je yang aku suka....

picture kat bawah ni adalah picture kami masa Majlis Anugerah Pengetua (MAP) 2010/2011...time ni best sangat sebab dapat rasa kerjasama ngan junior-junior....after that, mane entah dieorang pegi....



ni ngan anak-anak ikan kesayangan...XOXO

picture kat bawah ni pulak time raya di fifth....gempaq kolej aku ni kan....banyak buat event...yang nak matinya kiteorang yang kene buat persembahan ni....huh!




******************************************************************
ni time persembahan malam konvokesyen UPM
pertandingan akustik kat bukit ekspo UPM
******************************************************************
at the palace of the golden horses...dinner kolej 2011...best woo~~~arabian theme

******************************************************************
pictures kat bawah ni time buat persembahan kat putrajaya hari tu....tak ingat pe nama bangunan tu....



******************************************************************
aku tak tahu cam ne nak hargai jasa ko, mira....ngan cara ni je la aku mampu ucap terima kasih yang tak terhingga tuk ko. ko banyak sangat membantu aku, sabar ngan kerenah aku, banyak nasihat aku.....thanks untuk segalanya....mungkin entry ni tak sehebat entry orang lain....sorry for that....tapi ikhlas aku buat entry ni tuk ko.......semoga ko simpan kenangan kita jauh dalam hati ko sepertimana aku simpan segalanya dalam hati aku yang paling dalam...


betul tak aku kata mira tempat aku bersandar? hahahaha

***thanks for reading....

No comments: