Tuesday, 20 December 2011

~Dia

My dad...
Dia pergi lagi... 
Sekali lagi dia tinggalkan kami sekeluarga...
Sampai hati ayah!
Jujur, kami tak rela...
Tapi kami tetap lepaskan juga...
Itu amanah ayah yang harus ayah pikul & kerjakan...
He is going to be jurulatih PLKN sekali lagi.
Kat temerloh, Pahang.
Pada peserta PLKN kat Temerloh kemasukan Januari ni, korang tengok-tengok kan lah ayah aku ye...
(Bajet ada orang nak baca blog ko la)
Ayah aku bakal jadi jurulatih korang tau...
Dia garang!
Sikit pun kau tak boleh buat salah depan dia.
(hahahaha...tak ada motif)
Lantak la...

Buat my dad...
I'm gonna miss you again...
Miss you damn much!
Let me borrow your new baby Alza untuk berjimba-jimba nanti ya...
hehe...
nak try je...
nak jugak!
nak!
kalau tak leh, Nurul tak mo buatkan ayah akaun Facebook... hahahaha!!! 
macam sengal je aku ni merapu sorang-sorang...
Miss you my dad! Lab you!

1 MALAYSIA!!!

No comments: