Tuesday, 20 March 2012

selamat tinggal...

Aku bukan berlagak aku hebat dalam segalanya...
Aku hanya membantu apa yang aku terdaya...
Aku hanya membetulkan apa yang aku nampak tak kena...
Dan andainya telinga kau tak mampu untuk menampung kata-kataku itu, luahkanlah...buangkanlah ia jauh-jauh.... Sejauh yang kau mampu...
Mungkin akal dan hati kau tak mampu untuk menghadam segalanya...
Maaf, sayang...
Aku rasa cukup sampai di sini sahaja aku mengharungi bahtera ini bersama kau...
Diwaktu kemuncak nanti, aku tetap bersama kau...
Melihat kau dari kejauhan...
Bertepuk sorak untuk kebanggaan kau...
Semoga kau dapat buktikan yang kau mampu berjaya dengan keegoan kau yang sirna...
Aku lelah disini untuk memperbetulkan segalanya...
Selamat tinggal sayang-sayangku...

4 comments:

Anonymous said...

macam kenal lak ko ni.

Anonymous said...

ko hebat zati ! tolong jangn tinggalkan aku. aku perlukan sokongan kau...ko semangat aku...aku ngaku aku ego. hati aku kecik zati....kecik sngt...maafkan aku...

izzati said...

knl ka??? cbe knlkn diri anda..hehehe...

izzati said...

masyaallah....yg anda ni knpe? aku tak tgglkn sape2 pun.. aku tak prnh nk kckkn ht sape2...sorry...& ko pun xde slh ngan ak... 1 pun kesilapan org kat aku, tak lekat dlm ht ak