Sunday, 17 June 2012

Sedih tanda sayang Allah~

ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ
بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــم
ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ

Salam Isra' Mikraj wahai semua hamba Allah.

Kekecewaan hati yang membawa kepada menitisnya airmata sebenarnya suatu ujian dari Allah. Jujur sekarang aku memang sedang bersedih tapi still on facebook & blog. hakhakhak.. then terjumpa picture2 cute yang buat hati aku tenang. Thanks Allah! Kau always ada time aku memerlukan~




ni aku paling suka~ 

tersentuh hati.. hehe... 


aja aja fighting!

sume picture2 comel tu aku copy dari sini

Disebalik "air mata", pasti akan datang "senyuman" 
Disebalik "luka", pasti akan datang "penyembuh"
Disebalik "kesabaran", pasti datang "kebahagiaan"
Disebalik "kesulitan" pasti datang "kemudahan"
Sesungguhnya Allah Bersama Hamba-hambanya yang SABAR 
SenyumLAH walaupun dirimu disakiti ♥‿♥ 

THANKS FOR READING!

2 comments:

miramalek said...

huuuuu~~ la tahzan dear~ I.Allah selagi Allah beri aku nya dan pendengaran~ aku cube untuk dengar luahan2 isi hati ko ye? ^_^

izzati said...

thanks mira. you are sooo manis~