Tuesday, 16 October 2012

Hadiah kesabaran

Hujan... wow! sejuknya cuaca diwaktu ni. Betul-betul mengundang tidur. hehe.. ptg2 tak elok tidur la.. mewarisi kegilaan nanti. *ckup dgn intro yg pendek*

Setelah seminggu penuh dengan ketensionan dengan masalah yang pelbagai, Allah permudahkan aku lalui segalanya. Segala kesakitan dan ujian aku hadapi dengan penuh sabar dan hasilnya Allah gantikan dengan kegembiraan yang tak terhingga. Tahniah buat band K5, The Pick setelah mendapat naib johan dalam pertandingan rentak putra kat UPM. 4 tahun aku mengharapkan kejayaan ini. Tahniah korang!!!


Yeah! Gembira untuk korang. Hope dimasa-masa akan datang korang mempertahankan kemenangan ini. 

Dalam masa yang sama, saya dapat kawan baru yang comel dan baik!

Si dia yang comel bertudung merah adalah kawan baru saya... :)
Hopefully ukhwah yang terjalin antara kita makin utuh walaupun nanti akan ada badai yang melanda sebagai ujian Allah terhadap hamba-hambaNya yang Dia sayang. Ujian tu kan tanda sayang Allah... :)
  

2 comments:

farahpingu said...

I love you lillah kawan :) trima kaseh bnyk2! sbb kte happy sgt2 :)

izzati said...

Syg farah juge... :) rajin2 study tau..