Sunday, 7 October 2012

Hati biar besar

Entry ini dibuat dalam keadaan mataku sedang mengantuk. Tetapi kerana proposal FYP aku terpaksa gagahkan diri untuk stay up. Tambahan lagi selasa ni aku ada test untuk Limnologi Gunaan. Apa tu Limnologi Gunaan? Korang google lah sendiri. Aku kedekut ilmu sekarang.ihikss :)

Aku dah tukar heading! Hehehe... Kemain fokus kat blah mata. Yela mata tak cantik so kena la fokus kan supaya nampak kewujudan mata itewww... Tajuk entry Hati biar besar banyak kene mengenanya dengan aku yang berhati besar. Tengoklah gambar-gambar dalam blog aku ni, semuanya aku biarkan terpampang besar supaya kurang orang yang rabun kat dalam dunia ni...hahaha tak ada kene mengena. 

Dah la...nak sambung study... Aim aku sem ni nak dapatkan 3.5 & ke atas walaupun kurang keyakinan diri sebab ada bahasa Perancis. Aku belajar bahasa Perancis sekarang so pasni boleh maki orang dalam bahasa Perancis... Kau ade??? hahaha... Adios..

Kalau nak berjimba-jimba, sila pm aku. Aku free anytime.

2 comments:

vono man said...

ye le 2.. aku ajak lepak x nk... cm 2 le.. xpe le.. sedih nye aku

izzati said...

hahahaha.. ak ok je le anytime...